مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار اداره ثبت اسناد و املاک جدید به زودی و با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مردم در این استان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعید محوری افزود: این واحدهای جدید شامل ناحیه دو یاسوج و اداره های باشت، بهمئی و لنده است.

وی بیان کرد: 81.2 درصد اطلاعات شرکت های کهگیلویه و بویراحمد در آرشیو الکترونیک سوابق ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.

محوری اظهار کرد: بروز رسانی اطلاعات و ارائه خدمات بهنگام و سریع به افراد حقیقی و حقوقی از اهداف مهم این طرح است که به ساماندهی اطلاعات ثبت شرکت های تجاری کمک خواهد کرد.

وی تعداد شرکت های کهگیلویه و بویراحمد را حدود 760 مورد اعلام کرد.

محوری با اشاره به اهمیت خدمات ثبت اسناد و املاک در صدور سند مالکیت برای املاک و ارائه خدمات به مردم و بخش های خصوصی و دولتی، عنوان کرد: هم اکنون چهار اداره ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد.

وی ابراز داشت: نیمه اول امسال 14 هزار و 206 فقره سند در کهگیلویه و بویراحمد صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 10 درصد افزایش داشته است.

محوری افزود: در شش ماه نخست سال جاری 360 هکتار نقشه کاداستر شهری در کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده است.

وی گفت: نیمه اول امسال 10 هزار و 83 قطعه به بانک جامع اطلاعات املاک و کاداستر کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

محوری تعداد دفاتر اسناد رسمی بهره بردار در کهگیلویه و بویراحمد برای تنظیم و صدور اسناد رسمی را 57 مورد دانست و بیان کرد: متوسط اسناد صادره در این دفاتر 899 مورد است.

وی تعداد شرکت های تجاری ثبت شده در شش ماه نخست امسال در کهگیلویه و بویراحمد را 303 مورد برشمرد و اظهار کرد: موسسه های غیرتجاری ثبت شده در این مدت در استان نیز 24 مورد است.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.