مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: بازارچه های خود اشتغالی برای بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار در هرمزگان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بندر عباس؛زهرا یعقوب نژاد در نشست با زنان کارآفرین سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان، افزود: ما در تلاش هستیم تا پایان سال بازارچه های خود اشتغالی را راه اندازی کنیم.

وی توسعه و حمایت از زنان بی سرپرست در تولیدات بومی و محلی استان و همچنین نیاز سنجی از تولیدات داخلی را یکی از راه ای مهم و اساسی در امر اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر از جامعه در استان عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: برای اختصاص وام‌های خود اشتغالی در هر دو گروه اصناف و مشاغل خانگی هیچ محدودیتی از سوی دولت وجود ندارد.

یعقوب نژاد افزود: در بخش مشاغل خانگی ادارات مربوطه مانند بهزیستی ، کمیته امداد ، میراث فرهنگی و گردشگری با معرفی کارآفرینان به نهادهای مختلف می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی گفت: با تاکید استاندار هرمزگان درکلیه شهرستان های استان بازارچه های خود اشتغالی دایر می شود .

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت :هم اکنون چهار نقطه برای این بازارچه ها جانمایی شده و قرار است تاپایان سال ۹۴ تحویل داده شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.