یاسوج ؛

یک تن فرآورده گوشتی و لبنی فاسد جمع‌آوری شد

در گشت ویژه بازرسی واحدهای صنفی به مناسبت خریدهای شب یلدا یک تن فرآورده گوشتی و لبنی فاسد در شهرستان کهگیلویه جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  در گشت ویژه بازرسی مشترک صنعت ومعدن، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناسبت خریدهای شب یلدا از واحدهای صنفی بازرسی انجام شد.

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه در حاشیه این بازرسی، اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی از واحدهای صنفی سطح شهرستان کهگیلویه گشت ویژه‌ای تشکیل و بازرسی از واحدهای مختلف صنفی به عمل آمد.

سید باقر افشین عنوان کرد: در این بازرسی از یک واحد صنفی پخش فرآورده‌های گوشتی نزدیک به یک تن انواع محصولات گوشتی و لبنی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف، خاطرنشان کرد: در همین راستا با تشکیل پرونده تخلف این واحد صنفی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

افشین با بیان اینکه گشت‌های ویژه اداره صنعت و معدن آماده ارائه هرگونه گزارش تخلف در رابطه با واحدهای صنفی است، افزود: شهروندان محترم می‌توانند گزارشات و شکایات خود را با شماره تلفن های 124 و یا 32264949 اداره صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه اعلام کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: فراورده ، گوشتی ، لبنی ، فاسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.