دفاتر پیشخوان دولت با ارائه بخشی از خدمات سازمان های دولتی و با هدف دریافت خدمات دولت به طور مساوی برای تمام اقشار جامعه خدمات فعالیت میکنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این دفاتر از سال 85 با نام پست بانک فعالیتشان را آغازکردند، البته آن زمان فعالیت پست بانک ها به صدور قبوض آب و برق و گاز و ثبت نام خط تلفن ثابت محدود می شد.

شایان ذکر است از سال 90 با واگذاری بخشی از وظایف ادارات دولتی به این مراکز ، نام این دفاتر از پست بانک به دفتر پیشخوان دولت تغییر پیدا کرد.

مسوول امور دفاتر پیشخوان دولت فرمانداری مهاباد گفت: این تغییر نام به دلیل تغییر وظایف این دفاتر بود و با سیاست جدید دولت مبنی بر خدمات رسانی بهتر ادارات به مردم تمام ادارات موظف به همکاری با دفاتر پیشخوان و واگذاری بخشی از خدمات خود به آنان شده اند.

خانم نادری با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان مهاباد 15 دفتر پیشخوان دولت در سطح شهر و حومه شهر فعالیت می کنند افزود: حجم قابل توجه مراجعه کنندگان باعث گسترش این دفاتر و به کار گیری نیروهای زیاد در آن شده است به طوریکه در حال حاضر حدود 60 نفر در دفاتر پیشخوان دولت شهرستان مهاباد مشغول به کار هستند.

علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت فعال در سطح شهر مهاباد، 35 دفتر نیز به نام ICT در روستاهای این شهرستان، خدمات مشابه به مردم ارائه می دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: دفاتر ، پیشخوان ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.