دستگاه های اجرایی، امدادی و انتظامی سیستان و بلوچستان در اجرای امداد زمستانی پس از برگزاری یک رزمایش با حضور استاندار و مسئولان استان در محورهای مواصلاتی مستقر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ استاندار سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات جاده ای در کشور، برنامه ریزی عملیاتی برای کاهش تصادفات باید مورد توجه دستگاه های مرتبط با این موضوع قرار گیرد.

علی اوسط هاشمی افزود: موقعیت جغرافیایی سیستان و بلوچستان به گونه ای است که همه دستگاه های امدادی توجه به بحث حوادث جاده ای و آموزش شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا از تلفات جانی و مالی کاسته شود.

وی با اشاره به نقش مهم نیروی های امدادی در راه های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حدود 45 درصد تصادف های جاده ای استان با همکاری مردم از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش داشته است.

وی، افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایط نقلیه، جلوگیری از انسداد جاده ها، رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه ماندگان را از اهداف مهم اجرای طرح زمستانی در سیستان و بلوچستان ذکر کرد.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.