استان یزد درحوزه راه های مواصلاتی وجاده ای کشورنقش مهم وموثری دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ میرمحمدی استاندار یزد در مراسم تكریم و معارفه مدیركل راه و شهرسازی نقش محوری یزد درحوزه راه های مواصلاتی وجاده ای کشوراستان گفت: استان یزد با توجه به موقعیت جغرافیایی كه در آن واقع‌شده است نقش مهم و محوری در دسترسی سایر استان‌ها به راه‌های مواصلاتی و جاده‌ای دارد.

میرمحمدی افزود: راه‌های استان در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی و هوایی باید ارتقاء یابد و علاوه بر اینكه به مردم استان‌های دیگر خدمت‌رسانی می‌شود لازم است با بین‌المللی شدن این راه‌ها، مسیرهای موردنیاز در خدمت تاجران و بازرگانان كشورهای دیگر نیز قرار گیرد.

استاندار ادامه داد:اگر راه‌های كشور بهسازی و استانداردسازی شود با ایمنی راه‌ها جان مردم كه بسیار باارزش است در معرض خطرات احتمالی قرار نمی‌گیرد. وی افزود: یكی از محورهای توسعه در استان یزد حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است كه استان با بافت تاریخی ارزشمند و بی‌نظیری كه از آن برخوردار است گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب كرده است.

میرمحمدی تصریح كرد: بافت تاریخی و خشتی یزد منحصربه‌فرد و یك گنجینه غنی فرهنگی و تاریخی است و این ویژگی ممتاز جهانیان را ترغیب می‌کند.

استاندار یزد در پایان سخنان خود بابیان اینكه در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روابط صمیمانه و برادرانه برقرار است تأكید كرد: موفقیت در هر دستگاهی برآیند همكاری، تعامل و تلاش همه كاركنان آن نهاد است.

همچنین کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز در این مراسم گفت: راه یك سرمایه ملی است و اولویت اول ما در وزارت راه و شهرسازی ارتقاء ایمنی راه‌ها است.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.