جدال نفرات برتر بسیج با فدراسیونی‌ها

نفرات برتر رقابت‌های بهترین‌های بسیج خواستار رقابت با نفرات انتخاب شده فدراسیون هستند.

جدال نفرات برتر بسیج با فدراسیونی‌هابه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ مسابقات بهترین‌های ورزش بسیج در رشته‌های تکواندو، جودو، کاراته،‌ ووشو، قایقرانی، دو‌میدانی، کشتی،‌ تیر‌اندازی با کمان و تیر‌اندازی با تفنگ، پنج‌شنبه گذشته 26 آذر‌ماه برگزار شد.

این مسابقه به میزبانی سازمان ورزش بسیج در مجموعه‌های 5 آذر، آزادی، کوثر شهید معتمدی و شیرودی با حضور 736 ورزشکار از 32 استان کشور به اجرا درآمد.

در این رابطه ابو‌الفضل قلی‌پور مدیر‌عامل باشگاه مقاومت اظهار داشت:‌ این رقابت‌ها به مناسبت گرامی‌داشت سردار شهید همدانی و به منظور شناسایی و شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های ورزشکاران برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به پایان رسیده و نفرات برتر این رقابت‌ها به همراه المپیاد‌ها و مسابقات باشگاهی و داخلی باید خود را برای مسابقات جایزه بزرگ با همکاری فدراسیون‌ها آماده کنند.

وی افزود:‌ در مسابقات جایزه بزرگ نفرات 1 تا 6 مسابقات باشگاهی و المپیاد‌ها و رقابت‌ها با نفرات برتر و نمونه فدراسیون‌ها به رقابت می‌پردازند که بعد از اتمام این رقابت‌ها هم به راه‌یافتگان به مرحله‌ی بعدی و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: فدراسیون ، بسیج ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار