در نتیجه داد و ستدهای روز یکشنبه شاخص کل 232.49 واحد افت به عدد 61هزار و 501 رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نتیجه داد و ستدهای روز یکشنبه شاخص کل 232.49 واحد افت کرد و به عدد 61هزار و 501 رسید. همچنین در این روز سهامداران بیش از 34میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 488 میلیارد ریال در 34 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

براساس این گزارش نمادهای پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ایران خودرو بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل داشت.

13 هزار نوبت معامله در بازار فرابورس به ثبت رسید

براساس این گزارش در معاملات امروز فرابورس ایران با داد و ستد 72 میلیون و 800 هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از 76 میلیارد تومان در 12 هزار و 908 دفعه معاملاتی پایان یافت.

همچنین در پایان معاملات با افت 5.7 واحدی همراه شد و به این ترتیب شاخص کل به رقم 671 واحد رسید.

بررسی معاملات امروز بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس ایران نشان می‌دهد بیشترین حجم معاملات به نماد شرکت قند شیروان قوچان و بجنورد با دادوستد بیش از 7 میلیون سهم اختصاص داشت و بالاترین ارزش معاملات نیز مربوط به گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بود.

در میان اوراق با درآمد ثابت، اجاره رایتل2، بیشترین حجم و ارزش معاملات را با خرید و فروش 228 هزار ورقه به ارزش 23 میلیارد تومان در اختیار داشت. صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان نیز در پی دادوستد یک میلیون و 770 هزار سهم به ارزش معاملاتی 2 میلیارد تومان در صدر بالاترین حجم و ارزش ETFها قرار گرفت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، دادوستد ، معامله ، بورس ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار