عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه گفت: دخالت‌های کشورهای مرتجع در پنهان و آشکار مزاحمتی را برای جهان اسلام و منطقه به وجود آورده‌اند.

هخ
به گزارش خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛عز‌ت‌الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات در نطق میان‌دستور خود گفت: زمانی که جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با عدم  رعایت حقوق بشر محکوم کردند متاسفانه سازمان ملل که خود را مربی صلح جهانی می‌داندهیچ چیزی  نگفت.

نماینده مردم آمل،لاهیجان اظهار داشت: دخالت‌های آشکار و پنهان کشورهای مرتجع در پنهان و آشکار و پرورش داعش و القاعده، النصر با بمباران آشکار مزاحمتی را  برای مردم جهان اسلام و منطقه به وجود آورده‌اند.گویا آمریکا به اتحادیه اروپا اعلام کرده است که به ایران سفر نکنید و سرمایه‌گذاری نکنید زیرا ایران جزء کشورهای ناامن است اما بدانید که  ایران امن‌ترین کشور جهان است.

وی ادامه داد:در کشور ما عزم جدی برای مبارزه با فساد وجود ندارد و زمانی که عزم جدی برای مبارزه با فساد نباشد، ده‌ها سازمان هم  اگر تاسیس شود، چیزی را اصلاح نمی کند  و در حال حاضر سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی که مقام معظم رهبری خطاب به سران سه قوه فرمودند کاملا مشخص است که سران سه قوه  برای مبارزه با مفاسد اقتصادی مسئول هستند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار