عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت:نمایندگان باید لایحه مناطق ویژه اقتصادی را به تصویب برسانند تا فضای معطر توسعه در مناطق مرزی و محروم کشور نیز برقرار شود.

ه9
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمال‌الدین پیرموذن عضو کمیسیون صنایع و معادن در نطق میان‌دستور خود در رابطه با درخواست جمعی از نمایندگان مجلس در رابطه با اولویت دادن لایحه مناطق آزاد، مهران و اردبیل و مناطق دیگر گفت: نمایندگان باید لایحه منطقه ویژه اقتصادی را به تصویب برسانند تا فضای معطر توسعه در مناطق مرزی و مناطق محروم کشور نیز برقرار شود.

نماینده مردم نمین و نیر در ادامه بیان کرد: از شهرداری تهران و عموم بخش‌های دولتی انتظار داریم که به  خانم ابتکار کمک کنند و همکاری موثری با  بخش های مختلف داشته باشند ودر  توسعه گسترش فضای سبز  و با جمع کردن بساط پارازیت، صوت، دستگاه‌های آلاینده متحرک و غیر متحرک به داد شهروندان ایران و تهران برسد.

وی ادامه داد: انتظار دارم دولت در اسرع وقت عدالت در پرداختی‌های کارکنان دولت را در برنامه خود قرار دهد. در اردبیل یک آموزگار سالخورده با 24 سال سابقه کاری با مدرک دکترا با ماهی کمتر از 2.5 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند، لکن یک پزشک عمومی جوان بالغ بر 10 میلیون تومان دریافتی دارد.

پیرموذن اظهار داشت:انتظار داریم با خرید و ذخیره‌سازی سیب‌زمینی توسط سازمان تعاون روستایی موافقت لازم را به عمل آورند. باید سرمایه‌گذاری‌های دولتی در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته ترویج پیدا کند تا ظرفیت‌های شغلی برای جمعیت عظیم بیکاران جوان این مناطق فراهم شود. تندروی در دانشگاه‌ها را باید جمع کرد زیرا همه‌ی اصلاح‌طلبان و عموم اصولگرایان با تندروهای دوجناح فاصله گیرند و رقابت سالم انتخاباتی را فراهم آورند و مدار رفتار همه صاحب‌منصبان قانون باید باشد که خواست واقعی ملت است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار