رئیس بیمارستان دهدشت گفت: بیمار حاد حادثه گاز گرفتگی جاده طسوج چرام که دو نفر از آنها از جمله یک معلم فوت کرده بود، بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید علی مولایی افزود: این بیمار از بخش آی سی یو به بخش داخلی منتقل شد و از امروز صبح مشکل صحبت کردن آن برطرف شده است.

25آذر یک خودرو که با سه شرنشین از روستای طسوج چرام به سمت سرفاریاب در حال تردد بود بر اثر کولاک در میان برف مجبور به توقف شده بود که این افراد برای گرمایش خود اقدام به روشن کردن پکنیک در خودرو کرده بودند.

علی بخش نوروزی معلم مدرسه شهیدان سروش نژاد روستای طسوج به همراه جوان دیگری براثر گارگرفتگی قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپردند ، اما یک نفردیگر با وضعیت حاد به بیمارستان دهدشت منتقل شد که با تلاش پزشکان نجات یافت .

منطقه طسوج یکی از مناطق گردشگری و در عین حال سردسیری و برف گیر در مسیر جاده جلیل -سرفاریاب و در حدود 60کیلومتری از مرکز شهرستان چرام واقع شده است.

شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیتی حدود 13 هزار نفر در 260 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای هشت شهرستان و 17 شهر و همچنین بیش از 45 گردنه و یکهزار و 500 کیلومتر جاده برف گیر است.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: بیمار ، حادثه ، گازگرفتگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.