مؤسس بنياد نخبگان سعيدي گفت: نخبگان مرجع جامعه، سازندگان و کارآفرینان كشور هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علي سعيدي در مراسم تجليل از ممتازين علمي و آموزشي منطقه فرهنگي كاشان در همايش نخبگان سعيدي دانشگاه كاشان اظهار داشت: نخبگان زمينه ساز رشد و تعالي، تعليم و تعلم وانسانيت در جامعه هستند و در همه ابعاد مي توانند فرصت بهينه كردن جامعه را فراهم كنند.

وي شناسايي نخبگان را لازم دانست وافزود: كمك هاي مردمي و حمايت و پشتيباني از نخبگان، سرمايه گذاري و ارزش گذاري است.

وي دانشگاه را محل انسان سازي وخلق ارزشها دانست و گفت: بايد زمينه خلاقيت و ايده پروري نخبگان در دانشگاه ها فراهم شود و محيط دانشگاه توسط اين نيروهاي خلاق اداره شود.

موسس بنياد نخبگان سعيدي خاطر نشان كرد: نخبگان بايد نخبه گرا باشند و نخبگي را در كشور توسعه دهند.

سعيدي بر برقراري ارتباط بين مردم و نخبگان تاكيد كرد و اظهار داشت: بايد فرصت به نخبگان داد كه در جايگاه و فضاي خودشان رشد يابند و زمينه برقراري ارتباط با مردم برایشان فراهم شود.

وي با بيان اينكه توليد علم توسط نخبگان ايحاد مي شود خاطر نشان كرد: اگر نخبگان نباشند جامعه ما با يك ركود روبرو مي شودو انديشه و تفكر نو از بين مي رود و با جامعه اي سرخورده روبرو مي شويم.

مؤسس بنياد نخبگان سعيدي نخستين اقدام حمايت نخبگان را احترام و ارزش گذاشتن به آنها بيان كرد و افزود: نخبگان كارآفرينان و خلاقان جامعه ما هستند و بايد آنها را در جايگاه خودشان ديد و به ارزششان توجه داشت.

در اين همايش از 60 نفر از ممتازين رتبه هاي زير 100 منطقه در كنكور سراسري سالهاي تحصيلي 93و 94 و دانشجويان نخبه دانشگاه هاي منطقه فرهنگي كاشان تجليل شد. 

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.