اراک؛

افتخار آفرینی رزمی کاران آشتیان در تورنمنت بین‌المللی کاپ آزاد ۲۰۱۵

در تورنمنت بین‌المللی کاپ آزاد ۲۰۱۵ جام شهدای مدافع حرم؛رزمی کاران استان مرکزی 4 مدال طلا و 3 برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرپرست اداره ورزش و جوانان آشتیان با اعلام این خبرگفت: هفتمین دوره تورنمنت بین‌الملی کاپ آزاد ۲۰۱۵ با حضور بیش از ۶۰۰ رزمی‌کار از کشورهای مختلف در تهران برگزار شد.

رضا لوایی افزود: آقایان حسین پاکزاد، مهدی حرآبادی، محمد جواد نجاری و علی اصغر امیری سیاوشانی در رده جوانان سبک لوکیک بر حریفان خود پیروز و رتبه اول و مدال طلای مسابقات را بدست آوردند.

وی گفت :حسین پاکزاد و مهدی حر آبادی هم در رده جوانان در سبک سمی کنتاکت توانستند مدال برنز را از آن خود کنند و محمد جواد جوهری نماینده استان مرکزی هم نشان برنزسبک سمی کنتاکت بزرگسالان این مسابقات را بر گردن آویخت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آشتیان همچنین افزود: هفتمین دوره تورنمنت بین المللی کاپ آزاد ۲۰۱۵ جام «شهدای مدافع حرم» از سوی سازمان جهانی چی وان با همکاری فدراسیون ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است این ورزشکاران مورد استقبال گرم محمود حسنی فرماندارشهرستان آشتیان، انصاری معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و خانواده های ورزشکاران قرار گرفتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اراک ، آشتیان ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.