معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: طرح کتابت قرآن کریم از نهم دی‌ماه سال جاری به همت سوادآموزان دوره انتقال استان کردستان با عنوان کتابت آیات نور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رمضان یوسفی،در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی که در استانداری برگزار شد، گفت:اجرای طرح کتابت قرآن کریم از طرح‌هایی است که از سوی سوادآموزان استان کردستان در این هفته اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس اجرای این طرح سهمیه کردستان آیه هفدهم سوره صاد تا بیستم سوره فصلت است که از سوی سوادآموزان که 125 نفر برای این کار انتخاب شده‌اند، کتابت خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد این کاتبان در استان خانم هستند، بیان کرد: طرح سراسری کتابت قرآن کریم در پنج نسخه توسط سوادآموزان سراسر کشور تهیه می شود و نسخه‌های تهیه شده به مرقد مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، مرقد امام رضا(ع)، مرقد حضرت امام(ره)، مرقد حضرت معصومه(س) و محضر مقام معظم رهبری اهدا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را انس بیشتر سوادآموزان با آیات قرآن کریم، تقویت انگیزه سوادآموزان برای قرائت مستمر قرآن کریم، تقویت مشارکت سوادآموزان در انجام گروهی و تثبیت و تحکیم مهارت‌های خواندن و نوشتن بیان کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.