آیا تا به امروز درباره رابطه بین زمان و جهان فکر کرده اید؟ این یک موضوع بسیار جالب است که بسیاری از مردم مجال درک این موضوع را نداشته اند.

به گزارش  دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک فرصت بسیار خوب برای افرادی که مایلند جهان اطراف خود را بیشتر بشناسند استفاده از برنامه Cosmic Watch است. این یک برنامه آموزشی درباره جهان اطراف ما می باشد که با انیمیشن و گرافیک بسیار خوبی که دارد میتواند بسیار مفید واقع شود.

این برنامه به کاربران اجازه مشاهده منظومه شمسی را می دهد و بر روی گوشی های اندروید و ios قابل اجرا است.

به کهکشان سفر کنید + آموزش

شما می توانید با استفاده از این برنامه زمان های مختلف در سراسر دنیا را کشف کنید و همچنین می توانید با آن به زمان های گذشته و آینده بروید. در این برنامه رابطه بین سیارات و قمر های خود با یکدیگر و همچنین با خوشید را می توان درک کرد.

همان طور که از نام این برنامه پیداست شما می توانید هر آنچه که در پهنه کهکشان می باشد را  مشاهده کنید و شما قادر خواهید بود با ضربه زدن بر روی زحل خاصی روی آن منطقه زوم کنید.

به کهکشان سفر کنید + آموزش

کاوش با این برنامه ساده ترین راه برای بررسی هر چه دقیق تر یک منطقه خاص مد نظر شما است. شما می توانید نام یک محل یا شهر را بر روی نقشه جست و جو کنید که در اینجا نام لس آنجلس جست و جو شده است. قبل تر درباره قابلیت سفر به زمان این برنامه گفته بودیم. این نرم افزار بهترین اثر با قابلیت تنظیم برای چند سال می باشد در سطح پایین این برنامه شما می توانید غروب زیبای خورشید را به خوبی مشاهده کنید.

این یک قابلیت جالب این برنامه است که می توان با آن فصول و ماههای مختلف را مشاهده کرد و آن هم به صورت سه بعدی در یک صفحه که در این برنامه یک چارت اختری تعاملی نیز وجود دارد.

به کهکشان سفر کنید + آموزش

این یک برنامه آموزشی جالب توجه می تواند برای شما باشد چرا که می توانید با استفاده از آن منظومه شمسی و اجزای آن را به طور کامل به همراه صور فلکی  را مشاهده کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: cosmic watch ، کهکشان ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار