رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت:دوره‌های آموزشی استخدامی‌های جدید از اواخر دی ماه آغاز می‌شود.

آغاز دوره های آموزشی استخدامی های جدید از اواخر دی ماهبه گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش شهر تهران ، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: اگر نتایج را هم اکنون اعلام کنیم ، ظرفیت های تکمیل نشده سوخت می شود و نمی خواهیم ظرفیت هایمان بسوزد و لذا باید حداکثر استفاده را برد تا نیروهای واجد شرایط به آموزش و پرورش وارد شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: کسب نمره قبولی علمی لازمه جذب اولیه پذیرفته شدگان است و در حال بررسی هستیم تا تغییراتی در سهمیه ها داشته باشیم ضمن اینکه بومی پذیری و شرایط علمی نیز از اولویت ها است.

سلیمی جهرمی با اشاره به اینکه ممکن است نوع رشته های مدنظر جابه جا شود، افزود: تلاش می شود تا یک ماه آینده برای ظرفیت های خالی مانده افراد پذیرفته شده را برای مصاحبه علمی معرفی کنیم و پس از آن نمرات مصاحبه علمی به صورت یک جا به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وی با بیان اینکه دوره های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان با تأخیر آغاز خواهد شد، افزود: اگر بتوان این دوره را از اواخر دی یا اوایل بهمن آغاز کرد و از تعطیلات تابستان نیز بهره مند شد، می توان از ابتدای مهر سال آینده این افراد را وارد نظام تعلیم و تربیت کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۲ دی ۱۳۹۴
ما که سه سال بود شرکتی درس می دادیم استخدام نشدیم یارو که فقط و فقط سال 88 تدریس کرده بود استخدام شد اونم مستقیم و بدون دوره !! آیا اینه معنای عدالت..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
این بندگان خدا را به خدا از بلاتکلیفی نجات بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
هدفش استخدام نیست/هدفش گرفتن پول مردم به بهانه استخدامه/قول میدم دو ماه دیگه دوباره اگهی استخدام میزنه
آخرین اخبار