فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش مشترک امداد و نجات با عمان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود.

رزمایش مشترک امداد و نجات با عمان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز با 12 نفر از افسران عالی‌رتبه سلطنت عمان  در مقر فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد .

 وی تصریح کرد: در این دیدار در مورد مسائل آموزشی و تبادل استاد_ دانشجو_ مقاله، تعمیر و نوسازی و نگهداری از ناوگروه‌ها تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در مورد بازدیدهای ناوگروه‌ها از بنادر یکدیگر سخن به میان آمد. مهمترین مسئله رزمایش امداد و نجات است که رزوهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته در شرق تنگه هرمز به طور مشترک با نیروی دریایی عمان برگزار خواهیم کرد. این رزمایش می‌تواند بر توسعه همکاری‌ها و توانمندی‌های دو کشور در شرق تنگه هرمز بیفزاید.

دریادار سیاری اظهار داشت: ما 37 ناوگروه را به آبهای منطقه‌ای اعزام کرده‌ایم. ناوگروه‌های ما از بنادر سلاله و مسقط بازدید کردند. ناو گروه 37 ما هم فردا از بندر سلاله دیدار می‌کند. ما در زمینه مبارزه با دزدان دریایی نیز همکاری خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن اشاره به تجهیز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی تجهیزات محور است و اگر نباشد نمی‌توانیم در آب های آزاد حضور داشته باشیم. ما برای ساخت انواع تجهیزات اقدام کردیم و همه تجهیزات ما در خط تولید هستند و در این راه بسیار موفق هستیم.

دریادار سیاری در پایان خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این توان را دارد که حرفه‌ای ترین نیروی انسانی را پرورش دهد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: رزمایش ، امداد ، نجات ، عمان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار