مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود که نهادهای فرهنگی این استان بیش از پیش به رسالت خود در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی گرجی زاده افزود: تلاش برای ترویج روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به طور جدی و مستمر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در کتابخانه های سیار روستایی و پستی و مراکز فرهنگی و هنری ثابت این کانون در نقاط مختلف استان انجام می شود.

وی بیان کرد: در راستای تحقق طرح کام 'کانون، آموزش و مطالعه' با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از تعدادی مدرسه روستایی این استان بازدید و با اهدای کتاب به دانش آموزان نسبت به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام می شود.

گرجی زاده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دغدغه کتابخوانی بین دانش آموزان را دارند و همواره نیز بر این مهم تاکید داشته اند، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها و روستاهای مختلف آن تاکنون اقدام های ارزنده ای انجام داده است.

وی عنوان کرد: مطالعه و کتابخوانی به دلیل داشتن آثار و نتایج ارزنده باید بیش از پیش بین قشرهای مختلف مردم از جمله کودکان و نوجوانان نهادینه شود.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.