سرمربی تیم ملی جودو نابینایان گفت: مسابقات قهرمانی جودو نابینایان روز پنجشنبه آغاز و عملکرد ورزشکاران تحت نظر کادر تیم ملی قرار می‌گیرد.

گلکار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: چهاردهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کشور با حضور 10 استان پنجشنبه سوم دی ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در 7 وزن 60-،66-،73-،81-،90-،100-،100+ کیلوگرم برگزار می‌شود و از هر استان یک نفر می‌تواند شرکت کند و حضور کلاس پزشکی برای هر تیم الزامی است.

گلکار در خصوص انتخاب برای تیم ملی گفت: با توجه به اینکه برخی از تیم‌ها برای چیدمان خود ورزشکاران را در وزن‌های متفاوت معرفی می‌کنند و این جودوکاران با وزن خود فاصله دارند بنابراین برای انتخاب تیم ملی باید هر نفر در وزن خود در مسابقات شرکت کرده و عملکرد ورزشکار مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: برنامه اردوهای تیم‌های برای مسابقات برون‌مرزی و پارالمپیک ریو تدوین و به فدراسیون نابینایان و کمیته ملی پارالمپیک تحویل شده است و در صورت موافقت، جودوکاران به اردو دعوت شده و برای مسابقات جهانی آماده می‌شوند.

گلکار در پایان گفت: در مسابقات قهرمانی کشور کادر تیم‌های حضور دارند عملکرد جودوکاران را تحت نظر می‌گیرند. تا برای تیم‌های بتوانیم ورزشکاران مناسب را انتخاب نماییم.


 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار