رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از متلاشي شدند يك باند قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت : از دو شاخه اين باند ،52 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك كشف و سه دستگاه خودرو توقيف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ شیر محمدی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یك باند قاچاق مواد مخدر در سطح كشور، رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران، موفق شدند در دو روز گذشته شاخه ای از این باند را با دو دستگاه خودرو در اتوبان " زنجان – قزوین " متوقف و در بازرسی از سه عضو آن 32 كیلو تریاك كشف كنند.

شیر محمدی تاكید كرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود شاخه دیگر این باند را شناسایی و اعضای آن را به نام های " الف – الف " و " ف – ش " شناسایی و با استقرار در مبادی ورودی شهر زنجان متهمان را با یك دستگاه خودرو سواری پژو 405 در اتوبان "زنجان- قزوین" دستگیر كنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تصریح كرد: ماموران در بازرسی از خودرو متهمان، 20كیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف كردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینكه متهمان پس از پرونده تشكیل پرونده از طریق دادسرا روانه زندان شدند گفت : اعتیاد دشمن انسانیت خانواده و جامعه است.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.