دروازه‌بان استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان بهترین تیم ایران است و از بازی در این تیم لذت می‌برم.

استقلال خوزستان، بهترین تیم ایران استفرناندو خسوس، در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: استقلال خوزستان بهترین تیم ایران است، خوشحالم که برای این تیم به میدان می‌روم، فوتبال ایران بسیار فیزیکی و قدرتی است و تیم‌ها با توجه به این ویژگی برای کسب امتیاز تلاش می‌کنند، این در حالی است که در فوتبال برزیل تاکتیک حرف اول را می‌زند و تیم‌ها به جای قدرت بدنی از تکنیک برای نتیجه گرفتن استفاده می‌کنند.

خسوس درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان اظهار کرد: این تیم هم‌اکنون در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و فکر می‌کنم تیمی که توانسته این جایگاه را کسب کند از بهترین شرایط برخوردار است.

فوتبال در استقلال خوزستان به معنای واقعی خود بازی می‌شود و تمام تیم با همدلی برای کسب نتیجه تلاش می‌کنند تا بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند.

تا پایان نیم فصل نخست از عملکردم راضی هستم و امیدوارم بتوانم این روند صعودی‌ام را ادامه دهم.

تمام تیم، از نخستین جلسه تمرینی تا پایان فصل درصدد هستند تا بتوانند این روند را ادامه دهند و قهرمانی در پایان فصل را جشن بگیرند.

سنگربان استقلال درباره تقابلش با رونالدینیو، گفت: همیشه بازی مقابل بازیکنان بزرگ خوشایند است و من هم از این اتفاق خوشحال هستم.

فرناندو در ادامه اضافه کرد: در این فصل از لیگ سری A برزیل هم پیشنهاد داشتم اما با تحقیق در باره لیگ ایران و استقلال خوزستان تصمیم گرفتم، به این تیم بیایم و فوتبالم را در این تیم ادامه دهم. 


 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار