اخبار باشگاه تراکتورسازی تبریز را از نظر می گذرانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که بختیار رحمانی به پایان دوران خدمتش نزدیک می شود، آبی های تهرانی با تراکتوری ها مذاکره کرده اند تا وی در صورت اخذ رضایت در نیم فصل دوم به جمع بازیکنان استقلال، ملحق می شود .

شنیده می شود، بختیار رحمانی که به علت کارت خدمت جعلی در تراکتور خدمت می کند، اکنون با کسر خدمت 10 ماهه مواجه شده و به زودی خدمت وی به اتمام می رسد. وی از دو تیم پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارد .

تراکتوری ها با دو ساعت تاخیر در تبریز 
تیم فوتبال تراکتور سازی که بازی مقابل فولاد را با برد پشت سرگذاشتند، پس از اتمام بازی با دو ساعت تاخیر به تبریز بازگشتند . سرخ پوشان با برد دراین بازی جایگاه هشتمی را به خود اختصاص دادند .

تمرینات تراکتور بدون وقفه 
 تراکتوری ها برای جام حذفی بدون وقفه و پس از ورود به تبریز تمرینات خود را پیگیری کردند. تراکتوری ها مقابل استقلال به میدان می روند.

شجاع سرخها زیر تیغ رفت 
شجاع خلیل زاده بدلیل آسیب دیدگی زیر تیغ جراحان رفت عمل وی با موفقیت به پایان رسید .

احتمال تغییر ساعت تراکتور با استقلال در جام حذفی 
از آنجا که بازی استقلال با تراکتورسازی ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار می شود و مردم به علت مشغله کاری نمی توانند در ورزشگاه بازی را از نزدیک تماشا کنند، مسئولان تراکتورسازی در نامه ای خواهان تغییر زمان تراکتور با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی شدند .

البته هنوز پاسخی دراین باره دریافت نکرده اند.



 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۴
مسولین براحتی بختیار را ازدست ندهند بنده خدا راست میگویید باید به فکر خانواده باشد لطفا هرچقدر خواست بدهید بهتر از بختیار هیشکی نیست وخیلی مرد هم است که رک حرف میزند مرد راست گو دوستت دارم
آخرین اخبار