نماینده ملایر گفت: رساندن کشور به چشم‌انداز توسعه از وظایف مجلس است و وکلای ملت باید قطار کابینه را طوری روی ریل هدایت کنند تا کشور زودتر به این برنامه‎ها برسد.

"احمد آریایی‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عدم نظارت صحیح بر برنامه توسعه پنجم را یکی از ایراداتی عنوان کرد که می‌توان نسبت به مجلس دهم داشت و گفت: لازم است نمایندگان مردم این مهم را در زمینه برنامه ششم توسعه مورد توجه ویژه قرار دهند.

نماینده ملایر تصریح کرد: لازمه دست یافتن به ایرانی توسعه یافته، نظارت بر اجرای صحیح برنامه‎های بلند مدتی است که با زحمت و کار فراوان تدوین می‎شوند.

آریایی‌نژاد با تاکید بر اینکه نمی‌شود افقی را ترسیم کنیم، اما از آن دور شویم، اضافه کرد: رساندن کشور به چشم‌انداز توسعه از وظایف مجلس است و وکلای ملت باید قطار کابینه را طوری روی ریل هدایت کنند تا کشور زودتر به این برنامه‎ها برسد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه در راه است، خاطر نشان کرد: مجلس آینده باید با تلفیقی از جامانده‌های برنامه پنجم توسعه و در صورت نیاز طراحی برنامه‌هایی جدید، کشور را به چشم‌انداز ترسیم شده توسعه، نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار