مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از ثبت نام بیش از هزار و ۵۰۰ فارغ التحصیل دانشگاهی این استان در طرح کارورزی ثبت نام کرده اند.

به گزار ش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آشتاب گفت: از آغاز اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاه ها هزار و ۵۰۴ نفر در پایگاه اینترنتی ایران کارورز ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه طرح کارورزی با هدف کاهش بیکاری دانش آموختگان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و واحدهای تولیدی اجرا می شود افزود: با پیگیری های استان بحث سقف مدت زمان فارغ التحصیلی دانش آموختگان برای شرکت در این طرح کارورزی در لرستان از دو سال به سه سال افزایش یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از فارغ التحصیلان دانشگاهی استان خواست از فرصت بوجود آمده برای کسب مهارت در رشته تحصیلی خود استفاده کنند و گفت: متقاضیان با مراجعه به سایت ایران کارورز می توانند اطلاعات خود را ثبت کرده و در این طرح شرکت کنند.

آشتاب گفت: تا کنون ۸۷ واحد پذیرنده در استان برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند و در حال ارزیابی نهایی و ثبت اطلاعات واحدهای پذیرنده و کارورزان هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.