عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان گفت: متاسفانه در سنوات گذشته شاهد چشم‌پوشی نهادهای رسیدگی به تخلفات در جرایم انتخاباتی بودیم.

"احمد‌ آریایی‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برای رعایت کامل اخلاق داوطلبان انتخاباتی منشور اخلاقی ضرورت دارد، گفت: متاسفانه در سنوات گذشته شاهد چشم‌پوشی نهادهای رسیدگی به تخلفات در جرایم انتخاباتی بودیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه ضرورت دارد هیئت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به صورت دائم جلساتی را برگزار کند، تصریح کرد: وقتی رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به بعد از برگزاری انتخابات موکول می‌شود، دیگر نمی‌توان در این زمینه اقدامی قاطعی انجام داد.

نماینده ملایر با بیان اینکه برخوردهای اغماضی با متخلفان انتخاباتی اخلاقی و قانونی نیست، تاکید کرد: وقتی در قانون قید می‌شود که دیوارنویسی ممنوع است، ولی داوطلبان آن را زیر پا می‌گذارند باید مسئولان رسیدگی به تخلفات انتخاباتی پاسخ قانع کننده‌ای در این زمینه به مردم داشته باشند.

وی با انتقاد از اینکه جلسات شفاف سازی انتخابات با سهل‌انگاری برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه این جلسات با جدیت پیگیری نمی‌شود و آنطور که لازم است برخوردی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

نماینده ملایر اظهار داشت: کسی که خودش قانون شکنی می‌کند نمی‌تواند مدعی باشد که می‌خواهد برای وضع قانون و نظارت بر اجرای آن به مجلس راه یابد.

آریایی‌نژاد با تاکید بر اینکه کسی که می‌خواهد تبلیغات کند، باید توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد، نه اینکه پیروزی خود را در تخریب دیگران بجوید، خاطرنشان کرد: هرگاه قانون را دور زدیم ضربه خوردیم پس ضروری است که با متخلفان بدون اغماض برخورد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار