رئیس ستاد انتخابات ایلام از آغاز فرآیند ثبت نام از داوطلبان عضویت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسین کلانتری اعلام کرد: ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز بمدت هفت روز کاری آغاز شده است.

کلانتری اضافه کرد: افرادی که تمایل به داوطلب شدن برای دهمین دوره انتخابات مجلس دارند، می توانند از امروز 28 آذر تا روز جمعه چهارم دی در ساعت های اداری، به ستادهای انتخابات مستقر در فرمانداری شهرستان های ایلام و دهلران و یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبانی که قصد ثبت نام برای انتخابات مجلس در حوزه شهرستان های جنوبی استان (دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر) را دارند باید به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری حوزه انتخابیه دهلران یا ستاد انتخابات کشور و افرادی که برای شهرستان های شمال استان (ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، ایوان و چرداول) دارند نیز به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ایلام یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام اظهار کرد: فعالیت هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز که پیشتر تشکیل شده اند پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبان در روز چهارم دی ، بمدت ۱۰ روز برای بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز و طبق استعلامات از مراجع چهارگانه نظیر، ناجا، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سازمان ثبت احوال، صلاحیت آنها را انجام می دهند.
 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.