معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شاهرخی گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز شنبه 28 آذرماه آغاز شده و به مدت هفت روز تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تمدید زمان ثبت نام داوطلبان از داوطلبان مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه در قانون پیش بینی نشده به هیچ وجه صورت نخواهد گرفت.

به گفته وی نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه دوم دی ماه به مدت هفته ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود:دو هزار و 886 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم استان در دو انتخابات امسال در نظر گرفته شده که در هر یک از این انتخابات یکهزار و 443 صندوق برای جمع آوری آرا اختصاص می یابد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت 12 هزار نفر در هیات نظارت و 22 هزار نفر در هیاتهای اجرایی انتخابات استان گفت: 11 حوزه انتخابیه در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر استفاده از بالگرد برای برخی مناطق سخت گذر استان گفت: بیش از یکهزار و 500 رایانه نیز در انتخابات پیش رو مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفند ماه امسال برای اولین بار به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.