نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عزاداری حسینی باید ما را به سوی معرفت و زندگی بهتر هدایت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‎الاسلام مرتضی آقاتهرانی امروز در همایش سیره‌سرایان اهل بیت(ع) در همدان اظهار کرد: هشتمین سالی است که برای حضور در این همایش در همدان حضور دارم که از خادمان امام حسین(ع) بعد از دو ماه عزاداری تجلیل می‌شود.


وی با اشاره به اثرات انسان‎سازی هیئت‌های حسینی گفت: باید سعی کنیم در مجلس امام حسین(ع) با وضو وارد شویم و با خلوص کار کرده و حرمت این مکان را نگاه داریم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اربعین حسینی و حضور جمعیت 30 میلیونی در کربلای معلی اظهار کرد: عشق به حسین(ع) دریایی از معرفت و وحدت را در بین مسلمانان و آزادگان جهان به راه می‌اندازد.

وی با بیان اینکه عزاداری حسینی باید ما را به سوی معرفت و زندگی بهتر هدایت کند، تأکید کرد: اگر بعد از دو ماه عزاداری، تغییری در رفتار و کردار ما حاصل نشده باشد، یعنی نتوانسته‌ایم از این ماه برای معرفت‌اندوزی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با توسل به امام حسین(ع)، گرایش به مکتب تشیع در دنیا گسترش پیدا کرده است، اظهار کرد: ما هر چه داریم از هیئت‌های مذهبی و عشق به اباعبدالله(ع) است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه از عاشقان امام حسین(ع) خواست مراقب رفتار و کردار خود باشند و تقوا پیشه کنند، گفت: اگر مرتکب گناهی هم شدیم باید زود استغفار کنیم تا نزد امام حسین(ع) شرمنده نشویم.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.