مهاجم تیم فوتبال راه آهن درباره وضعیت کلی تیمش و بازی امروز مقابل پرسپولیس اظهار نظر کرد.

امین منوچهری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی امروز مقابل تیم پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه به هدفمان در این بازی نرسیدیم می خواستیم در ابتدا گل نخوریم تا در ادامه روی دروازه پرسپولیس فشار بیاوریم اما با گلی که در نیمه اول دریافت کردیم برنامه های تاکتیکی تیم به هم خورد و در نیمه دوم  هم نتوانستیم موفق شویم.

وی در خصوص حضورش روی نیمکت ذخیره ها گفت: طبیعی است که ترکیب در اختیار سرمربی تیم است اما من برای این بازی انگیزه زیادی داشتم و اگر فیکس بازی می کردم می توانستم مثمر ثمر تر باشم. شما دیدید که در هنگام ورود به زمین هم توجه خیلی ها به من بود و اگر بحث فنی را کنار بگذاریم، از لحاظ روحی روانی می توانستم کمک کنم، ولی نظر سرمربی این گونه نبود.

مهاجم تیم راه آهن درباره انتقادها به عملکرد ضعیف مدافعان این تیم افزود:
در هر صورت اتفاقی است که افتاده و هیچ کدام از بازیکنان، نه در خط حمله و نه دفاع، مقصر نیستند. همه بچه ها بیشترین تلاش خود را انجام دادند و هیچ کس جلوی پرسپولیس کم کاری نمی کند. باید از این بازی درس بگیریم و در آینده جبران کنیم.

منوچهری در ارتباط با برتری مطلق پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال در اکثر بازی ها خوب کار کرده و تیم خوب وخطرناکی است. امروز هم بدون شک بازی خوبی انجام دادند و در دیدار خارج از خانه حداکثر امتیاز را گرفتند. 

وی همچنین درباره عملکرد داور مسابقه گفت: گمان می کنم در اوایل بازی روی مهرداد محمدی یک پنالتی باید اعلام می شد اما در کل هیچ وقت راجع به داوری نظر خاصی نمی دهم و فکر می کنم همه این اتفاقات گذراست.

مهاجم لوکوموتیو رانان در پایان در خصوص شرایط تیمش در ادامه فصل اظهار داشت:  کار خیلی سختی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. قرار نیست مثل سال های پیش در روز های پایانی اتفاقات خوبی بیفتد و ما باید با تمرکز به راهمان ادامه دهیم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار