رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون ۷۹ نفر در سراسر کشور برای انتخابات مجلس خبرگان نام‌نویسی کرده‌اند.

نام نویسی۷۹ نفر در سراسر کشور برای انتخابات مجلس خبرگانبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور، در حاشیه نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران، گفت: تا ساعت 14 بعد ازظهر امروز  79 نفر در سراسر کشور به ستاد انتخاباتی وزارت کشور و 31 فرمانداری مراجعه کرده‌اند که ثبت نام  52 نفر به طور کامل انجام شده و 27 نفر در حال طی کردن پروسه ثبت نام هستند.

وی افزود: اگر اسناد و مدارک همراه داوطلبین نباشد تایید آنها طول می‌کشد و گرنه در صورت آماده بودن مدارک مراحل ثبت نام به سرعت انجام می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه فردا ادامه روند ثبت‌نام خبرگان در ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد، تصریح کرد: فردا علاوه بر نام نویسی از داوطبان مجلس خبرگان رهبری، نام نویسی از داوطلبات شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در ستاد انتخاباتی و تمامی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.

مقیمی تاکید کرد: تمامی داوطلبان باید تمامی مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند، همچنین کسانی هم که سمت اجرایی داشتند و یا مدیر بودند برگه استعفایشان حتما همراه داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات نرم افزار آنلاين وزارت کشور گفت: این مشکلات فنی همیشه وجود دارد و کارشناسان هم به سرعت آن را حل خواهند کرد.

مقیمی گفت: صبح امروز هم به دلیل ازدحام جمعیت کابل اصلی وزارتخانه زیر پا قطع شد و چند دقیقه‌ای سیستم دچار مشکل شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: به دنبال رفع ایرادات شورای نگهبان هستیم، با شورای نگهبان همکار می‌کنیم تا انشالله ایرادات رفع شود و طبق برنام  حوزه های انتخابیه را مشخص کنیم.

مقیمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شاخص‌ترین چهره سیاسی که امروز در ستاد انتخاباتی حاضر شد چه کسی بوده است، گفت: همه کسانی که به وزارت کشور مراجعه می‌کنند برای ما شاخص و قابل احترام هستند.

انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.