در دومین دیدار نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان تیم بیمه رازی تهران در یک دیدار جنجالی پدیده دوکوهه اندیمشک را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی  و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان صبح امروز (جمعه)در سالن خلیج فارس خرمشهر آغاز شد که در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی دو تیم بیمه رازی تهران و پدیده دوکوهه اندیمشک مقابل هم قرار گرفتند؛در این دیدار که حواشی زیادی هم داشت در نهایت بیمه رازی با پیروزی 4 بر 3 به دیدار فینال رسید.
مسابقه وزن 80 کیلو گرم در حالی با پیروزی مهدی هدایی مقابل یوسف قادریان به پایان رسید که اعتراض شدید مربیان بیمه رازی به داوری دقایقی از مسابقات را با وقفه روبرو کرد.

همچنین در وزن 130 کیلو گرم و در رقابتی که بشیر باباجان  مقابل مسعود نعمت چکانی یک بر صفر پیش بود کار مسابقه به زد و خورد و پرتاپ مشت به سوی یکدیگر کشیده شد که هر دو کشتی گیر از سوی تیم داوری دیسکالیفه شدند.همین اتقاق کافی بود که تماشاگران و تعدادی از کشتی گیران اندیمشکی از روی سکوها به سمت باباجان زاده حمله ور شوند تا درگیری و جنجال بسیاری در سالن مسابقات رخ دهد اما در نهایت با دخالت ماموران نیروی انتظامی و تعدای از مربیان تیم دوکوهه این قاعله به پایان رسید.

نتایج انفردای تیم های بیمه رازی و پدیده دوکوهه اندیمشک (اسامی تیم رازی در ابتدا آمده است)

59 کیلوگرم:  
محسن حاجی پور  2 – عبدالمحمد پاپی 4(برنده)
66 کیلوگرم:
 امید نوروزی 4 (برنده)– امین سوری2
 
71 کیلوگرم: 
افشین بیابانگرد صفر – رسول گرمسیری 8(برنده)
 
75 کیلوگرم:  
رامین طاهری 8( برنده)– فرشاد رستمی کیا صفر
 
80 کیلوگرم:  
یوسف قادریان2 – مهدی هدایی 5(برنده) 
 
85 کیلوگرم:  
حبیب الله اخلاقی 4(برنده) – محمد رسولی  صفر
 
98 کیلوگرم:  
مهدی علیاری 4 (صفر)– مهدی زودآشنا صفر
 
130 کیلوگرم:
 بشیر باباجانزاده – مسعود نعمت چکانی(هر دو کشتی گیر دیسکالیفه شدند)
   
همچنین در اولین دیدار نیمه نهایی این رقابت ها که صبح امروز (جمعه) برگزار شد تیم دینامو ارمنستان با نتیجه 7 بر یک تیم تی اف بوداپست مجارستان را شکست داد و به دیدار فینال این رقابت ها راه یافت. 

بر این اساس عصر امروز و در رقابت رده بندی تیم های تی اف بوداپست مجارستان با پدیده دوکوهه اندیمشک مقابل هم قرار خواهند گرفت و دیدار فینال را نیز دو تیم بیمه رازی و دینامو ارمنستان برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/
 

 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار