30 نفر از میهمانان زن یک مراسم عروسی دریکی از تالارهای اردبیل بر اثر مسمومیت ناشی از گاز راهی بیمارستان شدند اما این حادثه هیچ تلفات جانی بدنبال نداشته است.

مسمومیت با گاز در مراسم عروسی 30 نفر را بیمارستان کرد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته حادثه  مسمومیت ناشی از گاز در یک مراسم عروسی دریکی از تالارهای اردبیل رخ داد.

بلافاصله نیروهای امدادی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و حادثه دیدگان با شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های سبلان تامین اجتماعی و بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل اعزام و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتند.

غلامرضا حمید خلق رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل درباره این خبر گفت: خوشبختانه آخرین گزارش ها تمامی این افراد با مراقبت های پزشکی بهبود یافته و تا صبح امروز از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۴
الان مدت چندساله که فیلمهای کوتاه کارتونی ازرسانه های عمومی مملکت دررابطه بامواردایمنی استفاده ازگازپخش میشود،چرابعضی ازماایرانیهااینقدرسهل انگاریم،چرابه خاطر راحتی خودمان باجان انسانهای دیگربازی میکنیم دردورانی که ملتهای پیشرفته درفکرتسخیرکرات دیگرمنظومه شمسی هستندماهنوزاندرخم استفاده صحیح ازگازمصرفی خودمان گیرکرده ایم،بامیدروزی که این وقایع تلخ ریشه کن شود.
آخرین اخبار