قرار است فصل دوم سریال «آسپرین» را تولید و بعد توزیع آن را شروع شود.

فرهاد نجفی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراحل ساخت «آسپرین» گفت: سریال «آسپرین» مضمونی معمایی دارد که قرار است در 5 فصل ساخته شود. فصل اول سریال را در شش قسمت ساختیم و تصمیم گرفتیم فصل دوم را هم تولید کنیم و با 12 قسمت در نمایش خانگی توزیع آن را شروع کنیم. 

وی ادامه داد: همراه حمید سلیمی و وحید حسن‌زاده برای نگارش فیلمنامه فصل دوم «آسپرین» هستیم. پیش تولید آن را شروع کردیم و یک ماه دیگر کار را کلید خواهیم زد. 

کارگردان سریال‌ «ماتادور» تصریح کرد: در حال حاضر دغدغه سازندگان و وزارت ارشاد در ساخت سریال‌های نمایش خانگی تعهد زمانی به مردم است که این سریال‌ها به نظم خاصی برسند و در زمان مشخص پخش شود. 

نجفی درخصوص قصه سریال اظهار داشت: داستان درباره پزشکی است که تصمیم می‌‌گیرد، روی یکی از بیماران مرد خود آزمایشی عجیب انجام دهد؛ ولی در نهایت اتفاقی می‌افتد.

نجفی در خصوص لوکیشن سریال خاطرنشان کرد: لوکیشن‌های سریال در تهران، امارات، استانبول، لندن خواهد بود. بخش سنگین فیلمبرداری به همین دلیل است؛ اما به هر حال نیاز قصه است و باید انجام شود. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار