نماینده سابق ولی فقیه در امور سوریه،امام جمعه سابق مسلمانان شهر کلن آلمان گفت: این نامه دربسیاری از جوانان و دانش پژوهان دنیای غرب تحول ایجاد کرد به طوری که تعدادی از آنان به دین مبین اسلام گرایش پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود وزیری  افزود: دولت عربستان سعودی برای منتشر نشدن این نامه مبالغ قابل توجهی هزینه کرد و میزان هنگفتی رشوه به رسانه های جهان داد.

وزیری اظهار کرد: با وجود تلاش های گسترده دولت عربستان سعودی نامه رهبر معظم انقلاب به 19 زبان دنیا ترجمه و انتشار یافت.

وی عنوان کرد: دولت عربستان سعودی پس از گذشت حدود 9 ماه و با وجود بکارگیری انواع سلاح ها و تجهیزات پیشرفته نظامی هنوز نتوانسته کشور اسلامی یمن را شکست دهد و یکی از دلایل اصلی آن نیز تاسی ملت یمن از انقلاب اسلامی ایران است.

وزیری با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند امسال، ابراز داشت: قشرهای مختلف مردم برای رای دادن به کاندیداهای این دو انتخابات باید معیارهای الهی و اسلامی را مدنظر داشته باشند و بیانات، فرمایش ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای تعیین این معیارها خواهد بود.

وی افزود: عوامل مهمی شامل مستی مال، قدرت، علم و جوانی موجب غفلت انسان از یاد خدا و مرگ می شود.

وزیری گفت: امام خمینی (ره) همواره به مسئولان اجرایی کشور تاکید و گوشزد می فرمودند که مراقب باشید مقام و منصب شما را مست، غافل، مغرور و از مردم جدا نکند.

وی بیان کرد: امام راحل خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانست که این امر بیانگر بی توجهی ایشان به پست و مقام زودگذر دنیوی است.

وزیری اظهار کرد: نباید تحصیلات و مدارج علمی بالا موجب شود که انسان خود را از دیگران برتر و بالاتر بداند و یا دانش وسیله تکبر و فخرفروشی شود.

وی عنوان کرد: چنانچه علم و دانش همراه با عمل باشد تاثیرگذارتر بوده و منجر به خدمت رسانی بیشتر به مردم و رفع بخشی از مسائل و مشکلات جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نامه ، رهبری ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.