مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است بازیکنان این تیم برای شادی و سلامتی منصور پورحیدری در 10 نفره مقابل تیم صبا مقاومت کردند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازی سختی را در مقابل تیم خوب صبای قم برگزارکردیم. تیمی که از کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان آماده سود می برد. بازی کردن با تیم های علی دایی همیشه سخت است. به هر حال خوشحالم که 3 امتیاز این بازی هم به حساب ما واریز شد.
 
افشارزاده با اشاره به 10 نفره شدن استقلال در نیمه نخست این دیدار افزود :متاسفانه با اخراج بهنام برزای فشار زیادی به تیم آمد و بچه ها مدت زیادی ۱۰ نفره بازی کردند.این برد را به بازیکنان و کادر فنی نیز تبریک می گویم و دست تک تک آنها را می فشارم و امیدوارم این پیروزی ها برای استقلال تداوم داشته باشد.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد :این برد شیرین و 3 امتیاز خوبی را که گرفتیم به منصور خان پور حیدری تقدیم می کنم. می دانم که او هم از راه دور همه حواسش پیش استقلال است و هر جایی که باشد قلبش برای استقلال می تپد.انشاءالله به زودی منصور خان سلامتی خود را باز می یابد و به جمع ما بر می گردد.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار