یک پرستار اهل " انگلستان " مبادرت به کشتن مادر پیر خود کرد .

محسنیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،خانم " جولیانایت " 56 ساله که سعی به کشتن مادر 81 ساله خود خانم " ایرن راسبون " داشت توسط پلیس بازداشت شد .

براساس گزارش  پلیس این دختر بی رحم که از مادر پیر خود بر روی تخت بیمارستانی که خود مشغول به کار بود نگهداری می کرد .برای کاهش هزینه ها اقدام به کشتن مادر خود  به وسیله تزریق دوز بالای " انسولین " به او کرد.

پلیس در ادامه افزود قربانی که چند روز قبل از این براثر افتادن بر روی زمین به بیمارستان آورده شد تحت درمان بود که مورد اقدام شوم دختر ناخلف خود قرار گرفت و این در حالی بود که یکی از کارکنان بیمارستان  " نایت " را در حال تزریق " انسولین " به مادرش دید و مراتب را به مسئولین گزارش داد .

پس از رسیدن پزشکان به اتاق مادر و نجات او از مرگ به علت بالارفتن قند خون با گزارش پزشک بیمارستان ، "نایت " توسط پلیس بازداشت شد .

پلیس همچنین افزود "نایت " جنایت و اتهام روز 7 اکتبر سال 2014 را که در بیمارستان " بابنری آکسفورد " روی داد را انکار کرد .

گفتنی است که " نایت " در سال 2006 نیز پس از جدایی از همسرش اقدام به خودکشی کرد که در این مورد موفق نشد و ادعا کرد که او از نوعی افسردگی رنج می برد .

دادگاه این دختر سنگ دل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، غربی ، پلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار