با وجو آن که تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان چند هفته ای باقی مانده است، خبرهای مربوط به استخدام و اخراج مربیان در لیگ جزیره داغ است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها در لیگ های معتبر اروپایی خبرهای متعددی از برکناری و استخدام مربیان جدید به گوش می رسد که به نظر می رسد بازار این خبرها در لیگ جزیره داغ تر است.
 
 روزنامه میرر در خبری مدعی شد منچستر سیتی با وجود آن که 18 ماه دیگر با مانوئل پلگرینی سرمربی خود قرارداد دارد، نمی خواهد فرصت  جذب پپ گواردیولا سرمربی  موفق بایرن مونیخ را از دست بدهد، هرچند که آنها مجبور به پرداخت غرامتی چند میلیون پوندی بابت 18 ماه باقی مانده از قرارداد پیگرینی باشند.

این روزنامه در خبر دیگری  از ادامه مذاکرات سوانزی با مارسلو بیلسا مربی سابق آرژانتین و شیلی برای جانشینی  گری مانک خبر داد و نوشت، ظاهرا به دلیل مسائل مالی این بحث متوقف شده است. 

دیلی تلگراف نیز مدعی شد رومن آبراموویچ  مالک باشگاه چلسی در صورت اخراج خوزه مورینیو گاس هیدینک به عنوان مربی موقت چلسی  منصوب خواهد کرد ،تا تابستان آینده دیگو سیمئونه  به عنوان هدف بلند مدت خود جذب کند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار