رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: در اردوهایی که برای تیم زیر 18 سال برگزار شد استعدادهای جدیدی در سپک تاکرا کشف شدند.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از استعداد جوانان و نوجوانان ایران در ورزش سپک تاکرا اظهار داشت: پتانسیل سپک تاکرا در بین نسل جوان ایران بسیار بالاست و با این وضعیت می‌توانیم به آینده سپک تاکرا بسیار امیدوار باشیم و روزهای خوبی را برای این رشته ورزشی رقم بزنیم.

وی اظهار داشت: در اردهایی که برای تیم ملی در رده‌های زیر 18 برگزار کردیم شاهد استعداد این رده سنی در سپک تاکرا بودیم.

وی افزود: برای اولین بار برای رده سنی 18 سال اردو برپا شد که 37 ورزشکار به اردو دعوت شدند که برای مسابقات زیر 18 سال بهمن  ماه 12 بازیکن با نظر سرمربیان تیم به تیم ملی دعوت می‌شوند.

آزاد افزود: تصمیم داریم با این برنامه ریزی سپک  تاکرا را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببریم و در رشته‌های مختلف سپک تاکرا مربیان جداگانه انتخاب کنیم که این برنامه از مسابقات تایلند آغاز خواهد شد.

رئیس انجمن سپک تاکرا افزود: خوشبختانه یا اردوهایی که تا کنون برپا شد ورزشکارانی بودند که بیش از 300 روپایی در یک دقیقه می‌زدند که نشان می‌دهد پتانسیل سپک تاکرا در ایران بالاست و با برنامه ریزی و امکانات می‌توان این استعدادها را کشف کرد.

وی گفت:هدف اصلی ما در رقابت‌های تایلند میدان دادن به جوانان است تا در میدان بزرگ‌تر در رقابت‌ با حریفان تجربه  کسب کنند و نقاط ضعف و قدرتشان را بشناسند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت و پتانسیلی که در بین ورزشکاران وجود دارد. نتیجه مصوب در مسابقات تایلند بگیریم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار