دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرداری کاشان از برگزاری مانور مقدماتی پیشواز از زمستان در اوایل هفته نخست دیماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابوالفضل وطن‌دوست، شامگاه دیروز در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرداری کاشان در سالن کنفرانس شهرداری کاشان گفت: این مانور توسط نیروها، امکانات و تجهیزات مناطق پنجگانه و 9 سازمان تابعه شهرداری در محور رینگ شمالی کاشان برگزار می شود.

وی افزود: آمادگی در مقابله با بحران برف و سرما، امکان سنجی نیروها و تجهیزات، شناسایی نقاط ضعف و قوت عناصر شرکت کننده از مناطق، سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف شهرداری در مانور و به نوعی آموزش آمادگی و نحوه مقابله با بحران هدف از برگزاری مانور مقدماتی پیشواز از زمستان است.

به‌گفته‌وی، دستور کار ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرداری کاشان نیز تحلیل مقدمات اجرایی مانور مقدماتی پیشواز از زمستان، بررسی امکانات و تجهیزات و توجیه شرکت کنندگان در مانور است.

مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری کاشان، افزود: تبیین و تشریح سناریوی مانور، بررسی نکات مهم اجرای آن قبل، زمان اجرا و بعد از آن، امکان‌سنجی نیروهای مناطق و سازمانها برای اجرای مانور به صورت رده‌بندی ورود، شناسایی امکانات و توانایی تجهیزات لجستیک و امداد و نجات و مشخص نمودن وظایف گروه‌های پشتیبانی، خدمات،تدارکات و ارزیابی برگزارکنندگان مانور بعد از اجرا از جمله مباحث این نشست است.

وطن‌دوست، با تاکید بر اینکه بحران و حادثه در یک روز نیرو و کار یک هفته را طلب می کند گفت: مدیریت بحران یعنی تامین امنیتی برای جامعه شهروندی و برنامه‌ریزی برای آن که اجرای مانورهای مختلف برای آمادگی در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی یکی از پیش بینی‌ها و برنامه‌ها در این مدیریت است.

ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرداری کاشان با حضور اعضای شورا شامل مدیران مناطق، معاونین، مدیر عاملین سازمان‌های تابعه و مدیران ستادی یا نمایندگان آنها در سالن کنفرانس شهرداری شامگاه روز چهارشنبه 25 آذرماه برگزار شد.

انتهای پیام/گ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.