ساده خو دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم‌های مردان و بانوان قم متشکل از هشت بدمینتون‌باز در رقابت‌های کشوری این رشته با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم در شهریورماه سال جاری همزمان با سایر استان‌های کشور مسابقات همگانی توسعه بدمینتون  در قم برگزار شد و اکنون نوبت به حضور نخبه‌ها و بهترین‌های رقابت‌های استانی در پیکارهای کشوری رسیده است.

ساده خو دبیر هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: در بخش همگانی فرصت برای عموم علاقمندان به ورزش در رقابت‌های این رشته امکان‌پذیر شد و مسابقات توسعه همگانی بدمینتون را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار کردیم و برترین‌های این مسابقات را در رقابت‌های کشوری به مصاف حریفان می‌فرستیم.

وی افزود:تالار بدمینتون فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبانی شرکت کنندگان را بر عهده داشت و علاقمندان در رده‌های سنی مختلف برای کسب عناوین برتر و همچنین نشان دادن نبوغ و استعداد خود با یکدیگر مسابقه دادند.

وی عنوان کرد: در این دوره از پیکارها که در بخش آقایان در 27 استان و جزیره آزاد کیش و در قسمت بانوان در 29 استان و جزیره آزاد کیش برگزار شد، بدمینتون‌بازان در قسمت یکنفره برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم با یگدیگر پیکار کردند.

وی تصریح کرد: اکنون نفرات برتر رقابت‌های استانی توسعه همگانی بدمینتون در ترکیب هر استان در سطح کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس فدراسیون بدمینتون، تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کشوری توسعه همگانی بدمینتون را در مناطق مختلف گروه‌بندی کرده و تیم‌های مردان و بانوان هیئت بدمینتون قم در گروه نخست جای گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: ترکیب تیم مردان هیئت بدمینتون قم نیز برای حضور در این رقابت‌ها مشخص شده و بر این اساس کاظم افشاری، علی دادستان، محسن شهرستانی، و محمد علی ضیایی برای تیم مردان قم با حریفان شرکت کننده به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان خاطر نشان کرد: مهسا ارسطو، پروین قهرمان، زهرا کاظمی و ملیکا صدری برای تیم بانوان قم به میدان خواهند رفت و در تلاش برای کسب عناوین برتر با حریفان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.