در آستانه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، همایش ملی تبیین اندیشه های فرهنگی استاد شهید مطهری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان، دبیر علمی این همایش گفت: از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش ۴۰ مقاله پذیرش شده که از این تعداد ۸ مقاله به صورت سخنرانی ارائه شد و بقیه در قالب کتابچه مقالات همایش چاپ می شوند.

محمدرضا صرفی با تببین ابعاد شخصیتی شهید مطهری افزود: این شهید والامقام الگوی مهم علمی، عملی و اخلاقی برای نسل جوان است چرا که استاد، الگوی زندگی هدفدار را به شکل عملی ارائه کردند و در همه مراحل با قلم، قدم و بیانشان به تربیت شاگردان والامقام و ترویج اندیشه های ناب اسلامی پرداختند و لقب «معلم شهید» را بدست آوردند.

حجت الاسلام محمد صباحی، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمان هم در این همایش گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، فکر بلند و اندیشه ای بسیار ضروریست و یکی از شخصیت های ممتاز و قهرمان عرصه های مختلف همچون عرصه حوزه و دانشگاه، استاد شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام حسین الله وردی، مدیر حوزه علمیه استان کرمان نیز گفت: وحدت حوزه و دانشگاه این است که بر محور ولایت فقیه، ضمن تبیین و اجرای مبانی دین اسلام در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، جامعه را برای پذیرش حکومت جهانی واحد آماده سازیم.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.