هرگونه افزایش قیمت بلیت قطار ممنوع شد هموطنانی که امروز با نرخ غیرمصوب بلیت خریداری کرده‌اند، می‌توانند مبلغ اضافه دریافتی را پس بگیرند.

افزایش قیمت بیلت در نطفه خفه شد/ استرداد اضافه دریافتی غیرمصوب به مردمبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود قیمت بلیت قطارهای شرکت راه آهن  از امروز به طور متوسط 8 درصد افزایش پیدا کند به طوری که طبق گفته مسولان مصوبه قیمت بلیت 10 مسیر حدود 15 درصد می بایست افزایش کند.

نکته قابل توجه اینکه در حالی 25آذرماه افزایش 15درصدی قیمت بلیت قطار ها را شاهد خواهیم بود که سال گذشته نیز مسئولان محترم رجا به بهانه افزایش هزینه ها و بالابردن کیفیت خدمات 20درصد به قیمت بلیت ها افزودند اما نه به ناوگان ریلی اضافه شد و نه ازبالارفتن کیفیت خدمات خبری شد!

این درحالی است که گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در واحدهای ارائه کنند خدمات موضوع افزایش قیمت بلیت را جویا و نظارتهای به موقع را به انجام سانیدند و هرگونه افزایش قیمت را منتفی اعلام کردند.

 یکی از مسولان تعزیرات حکومتی درباره افزایش قیمت بلیت های قطار گفته است افزایش قیمت بلیت اجرا نمی شود.نظارت به معنای اتهام نیست اما چنان‌چه در این بازرسی‌ها تخلفی از سوی کارشناسان گزارش شود با توجه به حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی در محل به تخلف رسیدگی می‌شود.

گفتنی است با همکاری دستگاه‌های نظارتی قیمت بلیت که از صبح امروز با نرخ جدید به مردم ارائه شده بود به نرخ مصوب بازگشت و هموطنانی که امروز با نرخ غیرمصوب بلیت خریداری کرده‌اند با مراجعه به شرکت و یا اعلام به شماره 124 و ثبت شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی می‌توانند مبلغ اضافه دریافتی بلیت را پس بگیرند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، قطار ، قیمت ، افزایش ، نرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۴
با سخنرانی تند وزیر راه و بعد از 4روز دوباره گرونش کردن
هیچ کس هم اعتراض نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۴
دو روز سایتشون خراب شده
raja.ir
چه وضعی آخه
واسه اینکه با قیمت پایین نفروشن
فروش اینترنتی رو هم قطع کردن
مردم اذیت شن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
همه چیز باید اینجوری باشه و اینگونه با اقتدار در مقابل گرانی برخورد کرد
آخرین اخبار