سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: اگر با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به تفاهم نرسیم، ممکن است لیستی ارائه کنیم که در عین حضور نامزدهای مشترک با شورا، افراد مستقل‌مان نیز در آن باشند.

"احمد شریف" سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چرایی ارائه‌نکردن لیست نامزدهای انتخاباتی تشکل متبوعش به شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به صِرف گرفتن لیست‌‎های انتخاباتی، مزیتی نخواهد داشت و باید در این زمینه، ابتدا شاخص‌های این شورا مشخص شود چراکه قطعا فقدان این موضوع، اختلافات را بیشتر می‌کند.

وی افزود: قرار بود که شورای سیاست‌گذاری به این زودی وارد مصادیق تعیین نامزدها نشود و مقرر شده بود که بعد از احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، نامزدها مشخص شوند تا حداقل موارد اختلافی بروز نکند.

شریف با بیان اینکه ارائه لیست‌های انتخاباتی به شورای سیاست‌گذاری از سوی عارف تأیید نشده است گفت: اگر ارائه لیست‌های انتخاباتی از سوی احزاب واقعا اتفاق افتاده باشد، ما این حق را برای خودمان قائل هستیم که برای انتخابات لیست ارائه کنیم.

وی در ادامه افزود: هر حزبی این حق را دارد که در زمان انتخابات نامزدهای خود را عرضه کند و این طور نیست که افراد دیگری برای احزاب تصمیم بگیرند و دیگران هم تابع باشند.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در پایان تأکید کرد: چنانچه با شورای سیاست‌گذاری به تفاهم برسیم، لیست مشترک می‌دهیم در غیر این صورت، ممکن است لیستی ارائه کنیم که در عین حضور نامزدهای مشترک با شورا، افراد مستقل‌مان نیز در آن باشند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.