تیم فوتبال پدیده خراسان بعد از بازی با استقلال اهواز و پیروزی برابر این تیم به بحران رفت و این هفته نیز برابر استقلال خوزستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر از تیم استقلال خوزستان با سه گل شکست خورد تا همچنان روند نتیجه نگرفتن این تیم در هفته‌های اخیر ادامه داشته باشد.

روند نتایج ضعیف پدیده بعد از پیروزی برابر دیگر تیم شهر اهواز یعنی استقلال اهواز که در انتهای جدول قرار دارد، آغاز شد. پدیده در هفته نهم استقلال اهواز را سه بر دو شکست داد و در شش مسابقه بعد از آن در لیگ و جام حذفی 5 شکست را متحمل شدند. آنها این روزها شرایط خوبی را ندارد و در رتبه دوازدهم جدول به سر می‌برد.

پدیده در هفته دهم دو بر یک از نفت تهران شکست خورد سپس در جام حذفی نیز دوباره به نفت باخت و حذف شد. آنها سپس با نتیجه چهار بر یک از گسترش فولاد باختند. در هفته دوازدهم  به سختی و با نتیجه یک بر صفر در مشهد راه‌اهن را شکست دادند تا شاید با این برد از بحران خارج شوند. اما این برد نیز آنها را از بحران خارج نکرد و در سه هفته پایانی نیم فصل، باید با سه تیم بالای جدولی بازی می‌کردند.

در هفته سیزدهم از ذوب‌آهن سه بر یک باختند و این هفته نیز به استقلال خوزستان سه بر صفر باختند. پدیده در هفته آخر نیم فصل باید برابر تیم سپاهان  بازی کنند. در حال حاضر پدیده با 16 امتیاز از 14 بازی در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و حتی در صورت باخت برابر سپاهان نیز، از این رتبه، پایین‌تر نخواهد رفت.

به دلیل اینکه تیم سیزدهم، راه‌آهن است مه 5 امتیاز کمتر از پدیده دارند.

پدیده که تا هفته نهم لیگ عملکرد قابل قبولی را ارائه داده بود اما بعد از این هفته و برد برابر استقلال اهواز ناگهان دچار افتی محسوس شد.

حسین بادامکی درباره نتایج بد چند هفته اخیر تیم پدیده به خبرنگار ما گفت: تیم ما از لحاظ شکل بازی، بد نیست ولی متاسفانه روی اشتباهات فردی بازیکنان گل دریافت می‌کنیم و توپهایمان هم  به گل تبدیل نمی‌شود.

در میانه فصل چند بازیکن تیم ما مصدوم شدند و این شرایط را برای پدیده شخت‌تر کرد.

البته یکی از مشکلات پدیده مکه مهاجری باید در نیم فصل  به فکر تقویت آن باشد. خط دفاعی این تیم است.

پدیده در شش بازی آخر خود در لیگ، چهارده گل دریافت کرده است و با پاره شدن رباط صلیبی ابوالحسن جعفری، مدافع این تیم، اوضاع برای مهاجری بدتر نیز شد.

پدیده‌ای‌ها برای اینکه به وضعیت دیگه تیم مشهدی یعنی سیاه‌جامگان دچار نشوند، باید در نیم فصل تیم خود را تقویت کنند تا در نیم فصل دوم از نتایج بد  هفته‌های اخیر فاصله بگیرند و شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

کاپیتان پدیده با تایید این نکته اظهار داشت: تیم ما قطعا در نیم فصل باید تقویت شود تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار