جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از سه ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سرهنگ مراد جعفري گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي، ماموران آگاهي شهرستان خدابنده زنجان موفق شدند يك دستگاه خودرو سواري پرايد حامل كالاي قاچاق را درمحورهاي مواصلاتي استان زنجان شناسايي كنند.

وي افزود: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور خودرو را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند که در بازرسي از اين خودرو 200 دستگاه سشوار برقي، 10 هزار انواع لوازم آرايشي بهداشتي و 100 جفت كفش خارجي را كشف كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان خدابنده حين گشت زني به يك دستگاه پژو 405 مشكوك و در بازرسي از آن 16 طاقه پارچه خارجي و دو هزار و 874 ثوب انواع البسه خارجي را كشف كردند.

جعفري بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان ايجرود حين گشت زني به يك دستگاه پژو 405 مشكوك و در بازرسي از آن 40 طاقه پارچه خارجي و 40 كيلوگرم پارچه به صورت فله را كشف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اين كه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از سه ميليارد ريال است، گفت: متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

جعفري اظهار کرد: قاچاق کالا يک معضل اجتماعي است که اکثر کشورهاي جهان به نوعي از آن رنج ميبرند، در کشور ما نيز قاچاق کالا، بزرگترين خطري است که بخش هاي مختلف صنعتي و توليدي کشور را تهديد ميکند


انتهای پیام/س


برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.