دبیر جنبش عدالت‌خواهی و دانشجویی گفت: رهبر معظم انقلاب و ملت ایران با موضعی محکم از مردم مظلوم نیجریه حمایت می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب و ملت ایران با موضعی محکم از مردم مظلوم نیجریه حمایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی رئیسی دبیر جنبش عدالت‌خواهی و دانشجویی در نشست خبری نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی درپی کشتار مسلمانان نیجریه در مقابل سفارت این کشور که امروز ظهر 25 آذرماه برگزار شد، اظهار داشت: امروز همانند برادرانمان در نیجریه عزادار هستیم زیرا به منزل شیخ‌مان حمله شده است.

وی در ادامه افزود: عزادار هستیم بخاطر اینکه بدون هیچ دفاعی برادرانمان در منزل شیخ به شهادت رسیدند همچنین عزاداریم به دلیل اینکه تعدادی از مسلمانان را در نیجریه بازداشت کردند و فرزندان آنها را به شهادت رساندند.

رئیسی با اشاره به اینکه ما شرمنده‌ایم بخاطر اینکه حوادث تروریستی فرانسه محکوم شد اما از حضور تروریسم در نیجریه فقط ابراز نگرانی شده است، ادامه داد: ما شرمنده‌ایم به دلیل اینکه مسلمانان نیجریه به پشتوانه کانون تشیع در عالم پیش می‌روند اما زمانی که این حادثه رخ داد واکنش لازمی بروز نداده‌ایم.

دبیر جنبش عدالت‌خواهی و دانشجویی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب و ملت ایران با موضعی محکم از مردم مظلوم نیجریه حمایت می‌کنند، گفت: ما برخلاف دولت که فقط ابراز نگرانی کرده است، این حوادث را محکوم می‌کنیم و می‌خواهیم پرونده نیجریه در سازمان همکاری اسلامی پیگیری شود و دولت نیجریه را از عضویت تعلیق کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت الزکزاکی باید پیگیری شود و مسببان این اتفاق را دستگیر و به مجازات برسانند.

انتهای پیام/

 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار