سه تیم برای قهرمانی در مسابقات نیم فصل لیگ پانزدهم شانس دارند.

کدام تیم قهرمان نیم فصل می‌شود؟/نبرد قهرمانی نیم فصلبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت چهارده هفته از لیگ پانزدهم سه تیم استقلال خوزستان، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان شانس قهرمانی در نیم فصل دارند.

آبی‌های خوزستان با هدایت عبدالله ویسی و کسب 29 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و می‌بایست هفته پایانی نیم فصل اول را به مصاف ذوب آهن بروند.

شاگردان پپ وطنی این فرصت را دارند که با برتری مقابل ذوب آهن پس از 2 سال که خطر سقوط را تجربه کرده‌اند مزه قهرمانی در نیم فصل را هم بچشند.

آبی پوشان پایتخت با 2 امتیاز کمتر نسبت به هم نام خوزستانی خود در رده دوم قرار دارند و در هفته پانزدهم لیگ باید به مصاف یاران دایی بروند.

استقلال با کسب 27 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و منتظر لغزش استقلال خوزستان است تا بتواند قهرمانی در نیم فصل را به دست آورد.

در رده سوم جدول، ذوب آهن اصفهان قرار گرفته است.

این تیم با 26 امتیاز در هفته پایانی لیگ باید به مصاف استقلال خوزستان برود و می‌تواند با پیروزی مقابل این تیم و توقف استقلال مقابل صبا،‌ قهرمانی در نیم فصل را جشن بگیرد.

نگاهی می‌اندازیم به احتمالات قهرمان نیم فصل:

استقلال خوزستان- صبای قم

فینال برای قهرمانی نیم فصل

این دو تیم در حالی جمعه در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که پیروزی آبی‌های خوزستان در این دیدار حکم قهرمانی در نیم فصل را امضا می‌کند و تساوی این دو تیم، قهرمانی در نیم فصل را در هاله‌ای از ابهام می‌برد و با پیروزی شاگردان گل محمدی برابر ابر صدر نشین لیگ برتر، استقلال فرصت این را دارد با پیروزی مقابل صبا قهرمان نیم فصل شود.

انتهای پیام/

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
فقط یحیی
آخرین اخبار