اردبیل؛

شهدا حیثیت و آبروی انقلاب هستند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا حیثیت انقلاب هستند و اگر آبرو و شرفی برای این ملت در دنیا به وجود آمده است در سایه مجاهدت فرزندان وارسته این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی در حاشیه یادواره شهدای ارتش افزود: همه یقین دارند که امروز تنها واهمه و هراس دشمنان از انقلاب اسلامی به واسطه برافراشته شدن پرچم استقامت و پایمردی این کشور است که هیچ وقت ملت ایران این پرچم را بر زمین نمی‌گذارند.

وی با بیان اینکه تمام تهدیدهای دشمن را می‌توان به واسطه این سرمایه عظیم دفع کرده و از حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران و نگاه بدخواهان دور کرد، گفت: همه تحولات منطقه‌ای و جهانی نشان می‌دهد تنها کشوری که امروز در اوج حریت و آزادگی قرار دارد جمهوری اسلامی ایران با نقشه راه مشخص و استراتژی ارزشی و معنوی است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ما امروز شاهد دعواها و نزاع‌های جهانی و منطقه‌ای در مسائل مادی و دنیوی هستیم در حالی که انقلاب اسلامی حکایت ارزش‌های دینی و معنوی است که همواره بر تداوم این راه عزت‌مند تاکید و پافشاری می‌کنیم.

سید حاتمی گفت: پرچمی که شهدای ما امروز با اقتدار و عظمت برافراشته‌اند پرچمی است که مورد الگو و تبعیت بسیاری از کشورهای آزادیخواه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: شهدا حیثیت انقلاب هستند و اگر آبرو و شرفی برای این ملت در دنیا به وجود آمده است در سایه مجاهدت فرزندان وارسته این مرز و بوم است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.