رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیجیان برای جهاد و شهادت از یکدیگر سبقت می‌گیرند و اکنون دو هزار و 500 گردان بسیجی آماده جهاد و دفاع هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار نقدی در دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج در مشهد افزود: بسیج و بسیجی، مکتب عاشورا و سیره اهل بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و امروز سیل عظیم بسیجیان آماده شهادت در جبهه‌های مقاومت هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد به ‌وجود آمدن 200 هزار حلقه صالحین در سراسر کشور هستیم، گفت: اکنون دشمنان از همه سو به مسلمانان می‌تازند و از هر وسیله‌ای برای ترور آنها استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: زنان بسیجی نیز به عنوان مظهر حجاب و عفاف از مکتب حضرت زینب(س) الهام گرفته‌اند و امروز اگر بسیج الهام بخش جهان اسلام شده به‌خاطر الهام گرفتن از مکتب امامان معصوم (ع) است.

سردار نقدی گفت: درخصوص مجمع عالی بسیج افزود: در این مجمع بدون جناح‌بندی و نگاه حزبی به مصالح انقلاب اسلامی ایران توجه می‌شود و تاکنون به دستاوردهای بسیار خوبی دست یافته است.

وی با تاکید بر اینکه هر سال باید به دنبال راهکارهای بهتر و بیشتر باشیم گفت: در نظر است در برنامه پنج ساله ششم بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها به مجامع استانی سپرده شود.

خاطر نشان می شود در این نشست دو روزه موضوعاتی از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی جاری کشور مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.