سنندج؛

2 مسابقه کتابخوانی در بین کانون های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «در سایه سار کتاب» و «واجب فراموش شده» در بین کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج؛کامل گلباغی گفت: مسابقه کتابخوانی در سایه سار کتاب برگرفته از کتاب «دختر پیامبر(ص)» که شامل وقایع زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) است که همت دبیرخانه کانون های مساجد خراسان جنوبی برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه این مسابقه کتابخوانی ویژه عموم بوده و تمامی دوستداران کتاب می توانند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: آشنایی بیشتر با سیره و سبک زندگی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ترویج فرهنگ فاطمی از اهداف این مسابقه کتاب‌خوانی است.
 
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه پوستر و کتب این مسابقه در بین کانون های مساجد استان توزیع شده است، گفت: فایل کتاب به همراه سئوالات در سایت masjedketab.ir قرار داده شده و علاقه مندان می توانند دریافت کنند.
 
گلباغی، با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی در سایه سار کتاب  به صورت پیامکی بوده، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می بایست پس از مطالعه کتاب پاسخ سوالات را را به صورت یک عدد 10رقمی از چپ به راست به همراه مشخصات (نام، نام خانوادگی، نام استان، درصورت عضویت در عضویت کانون فرهنگی هنری مساجد؛ نام کانون ) را به سامانه 10008940561 پیامک کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.